~Wendy~

Leeftijd: 24 Geregistreerd op: 2-11-2009 Berichten: 1312
|
Geplaatst: 27-07-10 22:30 Onderwerp: |
|
|
Nou balen dat er zo'n weinig te doen was eigenlijk... Maar goed er zullen vast nog meer dagen komen waarvan je zoiets hebt is dit alles of jezus wat is dit gaaf  _________________ I'm a little devil with angel wings,
other people call me miss pink.
But for someone special i'm a little pink princess that lives in Wendyland |
|
| Naar boven |
|
 |
 Jos1986

Leeftijd: 24 Geregistreerd op: 18-3-2009 Berichten: 448
|
Geplaatst: 27-07-10 23:22 Onderwerp: |
|
|
Wat een doodzonde. Jullie hadden in het geval van de 61 jaar oude Little Dipper betere research moeten doen en meer respect tonen voor deze baan. 61 jaar oud, midden op het strand, iedere maand overspoeld met zeewater in een crappy park wat al 61 jaar het hoofd letterlijk boven het water houdt? Is er dan geen grein respect naar? Wie het kleine niet eert.... Zeker voor mij als achtbaanliefhebber die een baan op een bijzondere locatie extreem waardeert is dit gebruik over de baan een doodsteek in het hart. En ik weet ook wel dat deze achtbaan niet de beste van de wereld is, maar ik vond hem wel fantastisch, door de locatie en de leeftijd.
http://www.youtube.com/watch?v=8-f1umOxzAo
Er zijn maar weinig coasters waarbij dit kan gebeuren. _________________ F(v)=m*a, F(z)=m*g, een achtbaan is allebei, mag ik mee?
Pretparken: 2010-> 55 2009->66 2008->66 2007->36
Kermissen: 2010-> 04 2009->21 2008->22 2007->20
Laatste Park: Canada's Wonderland Laatste Kermis: Rotterdam Schiehaven |
|
| Naar boven |
|
 |
 Jurnan

Leeftijd: 19 Geregistreerd op: 21-7-2008 Berichten: 3020
|
Geplaatst: 27-07-10 23:28 Onderwerp: |
|
|
| Jos1986 schreef: | Wat een doodzonde. Jullie hadden in het geval van de 61 jaar oude Little Dipper betere research moeten doen en meer respect tonen voor deze baan. 61 jaar oud, midden op het strand, iedere maand overspoeld met zeewater in een crappy park wat al 61 jaar het hoofd letterlijk boven het water houdt? Is er dan geen grein respect naar? Wie het kleine niet eert.... Zeker voor mij als achtbaanliefhebber die een baan op een bijzondere locatie extreem waardeert is dit gebruik over de baan een doodsteek in het hart. En ik weet ook wel dat deze achtbaan niet de beste van de wereld is, maar ik vond hem wel fantastisch, door de locatie en de leeftijd.
http://www.youtube.com/watch?v=8-f1umOxzAo
Er zijn maar weinig coasters waarbij dit kan gebeuren. |
Mja nou wij vonden het waardeloos. Kan prima weg.  _________________ Prepare for Air. |
|
| Naar boven |
|
 |
 Werner
Leeftijd: 20 Geregistreerd op: 28-10-2008 Berichten: 535
|
Geplaatst: 27-07-10 23:32 Onderwerp: |
|
|
Blijkbaar heeft Jos ook niet echt respect voor jullie mening als ik het zo lees. Jij als achtbaanliefhebber, moet ondertussen toch beter weten dat niet iedereen jouw mening hoeft te delen?
Ik zeg prima tot zover jongens! And remember.. If it's a crap or a good park, your the ones that make the fun! _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
 Benjamin
Leeftijd: 20 Geregistreerd op: 31-10-2008 Berichten: 181
Aantal coasters: 420
|
Geplaatst: 28-07-10 2:14 Onderwerp: |
|
|
| Beetje raarr om zo alom negatief te doen over deze ,parkjes, je eet van te voren dit zijn asfalt plakken met wat attracties die van de kermis komen. Als julloie dit niet kunnen waarderen zou ik vast alle pier parken en andere kleine parkjes schrappen want het is allemaal hetzelfde. Wilfred en ik hebben echt genoten langs de oost kust van de parken daar. Ok dunes is een ramp maar het is ook geen pretpark maar een toevoeging en een uitbuiting van het toerisme daar.. Jammer jongens ik hoop dat jullie wat meer plezier hebben in de volgende parken maar dit had je van te voren kunnen weten. |
|
| Naar boven |
|
 |
 Jos1986

Leeftijd: 24 Geregistreerd op: 18-3-2009 Berichten: 448
|
Geplaatst: 28-07-10 8:51 Onderwerp: |
|
|
| Benjamin schreef: | | Beetje raarr om zo alom negatief te doen over deze ,parkjes, je eet van te voren dit zijn asfalt plakken met wat attracties die van de kermis komen. Als julloie dit niet kunnen waarderen zou ik vast alle pier parken en andere kleine parkjes schrappen want het is allemaal hetzelfde. Wilfred en ik hebben echt genoten langs de oost kust van de parken daar. Ok dunes is een ramp maar het is ook geen pretpark maar een toevoeging en een uitbuiting van het toerisme daar.. Jammer jongens ik hoop dat jullie wat meer plezier hebben in de volgende parken maar dit had je van te voren kunnen weten. | QFT. Wat hadden jullie anders verwacht? Een B&M of zo? _________________ F(v)=m*a, F(z)=m*g, een achtbaan is allebei, mag ik mee?
Pretparken: 2010-> 55 2009->66 2008->66 2007->36
Kermissen: 2010-> 04 2009->21 2008->22 2007->20
Laatste Park: Canada's Wonderland Laatste Kermis: Rotterdam Schiehaven |
|
| Naar boven |
|
 |
 Bas

Leeftijd: 18 Geregistreerd op: 28-10-2008 Berichten: 2939
|
Geplaatst: 28-07-10 14:17 Onderwerp: |
|
|
Dit zijn natuurlijk alleen credits. Engeland heeft net als nederland maar een paar goede parken. En die gaan ze ook doen. Even realistisch. Iedereen wordt sip als je zo'n achtbaantje ziet. Maar het is een credit. _________________ IF LIFE GIVES YOU LEMONS, MAKE LEMONADE! |
|
| Naar boven |
|
 |
 ~Wendy~

|
Geplaatst: 28-07-10 15:20 Onderwerp: |
|
|
Ben ik het niet helemaal mee eens Bas... Het is een vakantie dus dan hoor je gewoon te genieten... Tenminste dat is mijn mening! Het is leuk dat er achtbanen of achtbaantjes staan maar als je die kant op gaat weet je van te voren toch hoe zoiets eruit ziet (van foto's).... Nou jah geniet ervan jongens! _________________ I'm a little devil with angel wings,
|
| Naar boven |
|
 |
 ~Wendy~

|
Geplaatst: 31-07-10 1:10 Onderwerp: |
|
|
Jammer dat er geen spannende verhalen meer bijkomen! Vond het wel leuk om te lezen en te kijken! Beetje jammer  _________________ I'm a little devil with angel wings,
|
| Naar boven |
|
 |
 Luc

Leeftijd: 15 Geregistreerd op: 28-10-2008 Berichten: 1251
|
Geplaatst: 31-07-10 12:54 Onderwerp: |
|
|
Heerlijke tripreports weer!  |
|
| Naar boven |
|
 |
 ~Wendy~

|
Geplaatst: 04-08-10 12:27 Onderwerp: |
|
|
Gisteravond heb ik hier nog een verhaal over dag 5 zitten lezen... Waar is dat ding gebleven... Ik vind het vaag worden hier! Het spookt!!!! _________________ I'm a little devil with angel wings,
|
| Naar boven |
|
 |
 Luc

|
Geplaatst: 04-08-10 14:56 Onderwerp: |
|
|
Boehoeee  |
|
| Naar boven |
|
 |
 Bas

Leeftijd: 18 Geregistreerd op: 28-10-2008 Berichten: 2939
|
Geplaatst: 04-08-10 15:06 Onderwerp: |
|
|
Ik verwacht dat de heren even aan het prutsen waren. Anders faalt de software en moet mike er even naar kijken. Mocht dit laatste aan de hand zijn zullen de guys het vast nog eens plaatsen. _________________ IF LIFE GIVES YOU LEMONS, MAKE LEMONADE! |
|
| Naar boven |
|
 |
 ~Wendy~

|
Geplaatst: 04-08-10 15:17 Onderwerp: |
|
|
| Bas schreef: | Ik verwacht dat de heren even aan het prutsen waren. Anders faalt de software en moet mike er even naar kijken. Mocht dit laatste aan de hand zijn zullen de guys het vast nog eens plaatsen. |
Mja het zou kunnen maar omdat het Humortopic ook al was verdwenen vind ik het erg vaag allemaal  _________________ I'm a little devil with angel wings,
|
| Naar boven |
|
 |
 Luc

|
Geplaatst: 04-08-10 15:20 Onderwerp: |
|
|